Բիզնես պլան

Ես ներկայացնելու եմ իմ ապագա բիզնեսը։ Ստորև կտեսնեք ավելի մանրամասն բիզնեսի մասին։

Տեսակ՝ արաբիկա սուրճ, ռոբուստա սուրճ, expresso, մակիատո, սուրճ կաթով, շոկոլադե սուրճ,կապուչինո, մոկկա, իռլանդական սուրճ, վիեննական սուրճ։

Ապրանքի /ծառայության նկարագրությունը

Մասնագիտացված սուրճերի վաճառք։

Ապրանքի/ծառայության մրցունակության գնահատում

Մայքլ Փորթերի մրցակցային հինգ ուժերը

• մատակարարների իշխանություն
Քանի որ սուրքերի բնույթը ազատ է,  կան տարբեր խանութներ որտեղից օգտվելու եմ:

• գնորդների իշխանություն

Իմ գնորդները իգական և արական սեռի ներկայացուցիչներ են։ Գնորդների տարիքը 15-ից մինչև տարեցներ տարիքային խմբի ներկայացուցիչներն են։

Փոխարինող ապրանքների հայտնվելու վտանգ։

Վտանգ չկա կարծում եմ, քանի որ օգտվելու եմ տարբեր սուրճի խանութներից։

• Նոր մրցակիցների հայտնվելու վտանգ

Կարծում, որ վտանգ չկա, քանի որ վաճառելու եմ տարբեր սուրճեր ու դրանք իմաստ չի ունենա կրկնօրինակել։

• Շուկայում գործող ընկերությունների միջև առկա թշնամական մրցակցություն

Այս պարագայում թշնամական մրցակցություն չեմ նկատում։

3.Գտնվելու վայրը ՝
ք. Երևան

. Ծրագրի աշխարհագրական ընդգրկումն ու հաճախորդները /շուկայի հատվածը/

Խանութը գտնվելու է Երևանում։

5.Շերրինգտոնի մեթոդը

• Who

Ո՞վ է նպատակային սպառողը՝

Ընկերներ, ծանոթներ և սուրճ սիրող մարդիկ։

• Why

Ինչու՞ է սպառողը գնում ապրանքը՝

Քանի որ համեղ է, կարծում եմ նաև տարբերվող տեսականի է։

What

• When

Միշտ

• Where

Խանութը գործելու է Երևանի տարածքում։

5.Պահանջարկի ընդհանուր մեծությունը

· յուրաքանչյուր սպառող տարեկան կտրվածքով կգնի 20-40տուփ սուրճ

· սպառողների քանակը տարեկան կտրվածքով մոտավոր 50-100 հոգի

Այսպիսով եզրակացնենք, որ տարեկան կտրվածքով կվաճառվի մոտավորապես 100-ից ավելի սուրճ։ Գումարը ընդհանուր կկազմի մոտավորապես 80000ՀՀ դրամ (ամսեկան)։

  1. Շուկայում կազմակերպության մասնակցության բաժնեմասը

· Մրցակիցների մոտավոր թիվը —
կան նմանատիպ խանութներ Երևանում, որոնց կարող ենք համարել մրցակիցներ։

· Ձեր մրցակիցները խոշո՞ր են, թե՞ ոչ:

Կարծում եմ  խոշոր։

· Արդյո՞ք նրանց ապրանքներն ունեն նման հատկանիշներ:

Նման հատկանիշներ-սուրճեր կան, որոնք պատրաստված են նույն հումքով։

7.Վաճառքի գինը՝ սուրճերը սկսվելու են 1000 դրամից  մինչև 10000դրամ

8.Վաճառքների ծավալների կանխատեսում

Տարեկան կվաճառվի մոտավոր 100 տուփ սուրճ, որից կունենամ  12000— 120000դրամ, որի 50%-ը կծախսվի հումքի վրա, իսկ մնացածը կլինի եկամուտ։

. Ներդրումային պլան

Սկզբում պետք է գնել ՝ համապատասխան սուրճեր:
Պետք է գնել փաթեթավորման համար նախատեսված տուփեր և տոպրակներ, նաև պիտակներ։

Բոլոր սուրճերը միասին կկազմեն 80000դրամ,
Փաթեթավորման տոպրակները և տուփերը կկազմեն  10000դրամ, իսկ պիտակները 5000դրամ։

Ընդհանուր՝ 95000 դրամ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով